Noul Opel Astra

May 13, 2009 · Print This Article

Dupa o lunga asteptare … a unora ca eu nu prea stateam in suspans … Opel a eliberat imagini oficiale cu noul ASTRA …

Este … foarte … ahhh    … Nu stiu !!!

De ieri ma tot gandesc ce as putea sa scriu despre noul ASTRA si nici acum nu-mi vine nimic in cap … Pentru ca pur si simplu NU IMI PASA … si am impresia ca nici astora de la Opel nu le pasa … Ii pasa cuiva de noul Astra?? Statea cineva pe pioneze visand la noul Astra …

S-a gandit vreodata cineva in viata asta cu vreo forma de entuziasm la OPEL ASTRA ???

Dar daca tot suntem aici o sa spun ca … Nu mi se pare cu nimic spectaculoasa … asa cum nici noul Insignia nu este …. Mi se pare ca arata total neinteresant … Asa cum si Insignia este fix la fel de neinteresanta. A castiga vreo 20 de premii … si de la lansare si pana acum nu prea s-au vandut multe comparativ cu Passat sau chiar si Laguna …

Mai mult mi se pare ca noul Astra aduce din lateral a Kia Cee’d si asta nu are cum sa fie bine … de fapt aduce a foarte multe masini.

Va avea si niste motoare … dar si alea sunt foarte intersante … asa ca nu va plictisesc degeaba.

Poate am inebunit eu dar daca tot au asteptat atata timp sa scoata o noua versiune, eu ma asteptam la ceva spectaculos …

Sa nu fiu rautacios acum … fata de actualul Opel Astra … este o diferenta de ani lumina, este mult mai bine … dar fata de concurenta ???

Sper ca GTC-ul va mai salva situatia … pentru ca ala arata cu adevarat bine (la exterior … ).

Comments

49 Responses to “Noul Opel Astra”

  1. io on May 13th, 2009 2:59 pm

    MoFo tre sa recunosti ca noua generatie de opel..asta insemnand insignia + …arata a masini europene..si chiar arata bine…de motoare nush ce sa zic…

    parerea mea e ca opel a facut un pas imens…in ceea ce priveste designul :)

  2. Devil on May 13th, 2009 3:18 pm

    are dreptate io design.ul este inovator :) …imi plac stopurile alea

  3. DanMk on May 13th, 2009 3:26 pm

    Din lateral chiar arata a Kia C’eed, iar designul e frumusel. E totusi o masina mid range, nu trebuie sa fie chiar asa de spectaculoasa si daca vechiul Astra s-a vandut destul, sunt sigur ca se vine si asta nou.

  4. DHL on May 13th, 2009 3:35 pm

    Mie imi place si astept sa vad si interiorul , dar cred ca o sa fie fel de stramt cum e si la Astra H .
    Dupa mine in clasa compacta lucrurile stau cam asa :
    1. Audi
    2. VW
    3.Opel
    si restu……….. , asta datorita tinutei de drum , calitatea materialelor din interior si motoarelor …….

  5. delly on May 13th, 2009 3:42 pm

    Prea japan style…mi se pare ca o iau razna toti europenii cu designul. Lasa pe japonezi, coreeni etc sa faca masinile astea mini-ufos …vreau sa vad ceva mai original!

    Pacat de GTC, interiorul e oribil…

  6. VillageIdiot on May 13th, 2009 3:58 pm

    @DHL “Mie imi place si astept sa vad si interiorul , dar cred ca o sa fie fel de stramt cum e si la Astra H .” Noua barbatilor ne plac locurile stramte:D
    Vis-a-vis de Astra, cum s-a mai zis seamana prea mult cu C’eed, Leon ..etc.

  7. hartdegen on May 13th, 2009 5:02 pm

    arata cat de cat ok dar dar seamana mult la caroserie cu Seat, la faturi cu bmw si la stopuri su Q7

  8. 1923` on May 13th, 2009 6:17 pm

    mie imi seamana din lateral cu Leon si noul Megane. sunt de acceasi parere cu mofo care zicea ca e neinteresant noul model de Astra. eu, unul, astept mazda 3!

    @DHL – iti “place” manelele, “prieten-e” ?

  9. asulica on May 13th, 2009 9:00 pm

    frumos noul astra …mie mi se pare ca seamana cu seat leon din lateral
    offtopic- 1923 eu zic ca dhl a scris corect dpdv gramatical

  10. geo on May 13th, 2009 9:28 pm

    bine ca opelul copiaza de altii. nimeni nu zice nimic de motoarele alea opc?

    acuma asa in plina criza voi vreti ozn-uri? ce vroiati? sa fie un opel gen dacia duster? gen noul audi d7 concept? (dati un search)

    eu zic ca e o masina echilibrata. arata frumos, are si moatoare mici are si motoare puternice. motorizarea de top nu de de 1.6 in 16v. pana noi, romanii, nu facem ceva mai bun, nu cred ca avem dreptul sa radem de altii.

    mie din orice unghi mi l-ai arata eu as raspunde direct. e un opel.

  11. BooSteD on May 13th, 2009 10:10 pm

    eu zic ca arata exact ca cherry a3…prezentat cu ceva timp in urma tot aici pe site….

  12. The Bimmer on May 13th, 2009 11:44 pm

    Masina aduce foarte mult cu Fiat Bravo.Dupa ce au imprumutat motoarele multijet de la Fiat probabil ca cei de la Opel s-au gandit sa se inspire si la design.

    http://static.blogo.it/autoblog/fiat_bravo_chop_01.jpg

    In rest va fi un concurent pe masura la vanzari in EU pt Focus si Golf ca pana acum.

    Apropo de “neinteresant” mie mi se par total neinteresante mazda 3 si toyota corolla.

  13. Tudor on May 14th, 2009 12:29 am

    eh… inteleg ca iti place sa comentezi tot ce apare… dar nu tot timpul ai dreptate… iti respect parerea, am inteles ca tie nu iti place… dar masina chiar arata bine :) si insignia la fel :) chiar foarte bine.

  14. D on May 14th, 2009 1:53 am

    @DHL Ai uitat focusul care e comparabil cu astra H . Audi oricum e peste VW ca asa “vrea firma”. Apoi Focus si Astra si Megane sunt cam acolo. Totusi Megane are piese si intretinerea mai scumpe si eu unul prefer Astra sau Focus, dar tine de gusturi.
    @1923 esti rautacios.

  15. VillageIdiot on May 14th, 2009 7:46 am

    @The Bimmer “Apropo de “neinteresant” mie mi se par total neinteresante mazda 3 si toyota corolla.” Cu asta, ai dat cu rahat in relatia ta cu MoFo:))

  16. stefan on May 14th, 2009 9:04 am

    Hai ca ai dat-o in bara cu postul asta. Cum voiai sa arate? Cu aripi?
    Pentru o masina din clasa ei arata foarte bine…
    Sunt sigur ca de orice masina ar fi fost vorba, tu o vorbeai de rau, ca erai indispus cand ai scris post-ul….

  17. ibiza on May 14th, 2009 9:44 am

    ma dezamagesti… opel este o firma foarte insipida, insa insignia arata, trebuie sa recunosc, cel putin bine. iar daca pui un passat sau o laguna langa, deja iti dai seama cat de bine arata

    astra… in sfarsit nu mai arata indecent de banal. poate seamana din lateral cu o corsa, insa nu cu cee’d. in ceea ce priveste gtc’ul, e o masina banala unflata cu paiu sa para bolid. e jenant

  18. The Bimmer on May 14th, 2009 10:11 am

    @Village–Mazda lui MoFo nu se pune! :) ))

  19. AdyAero on May 14th, 2009 1:04 pm

    Mie imi pare ca arata OK. Nu un super design dar arata OK. Ca din fata seamana cu masina x, din lateral cu masina y si de sus cu masina Z, asta e. Exista automobilul de 100 de ani si la design e din ce in ce mai greu sa mai progresezi, nu prea mai ai ce noutati sa aduci. Ori faci o cutie simpla cu 4 roti si volan, ori o masina “obijnuita”, ori un OZN. Oricum, la cum se plimba designerii intre ateliere, e si greu sa nu ajunga masinile sa semene una cu alta.
    Vad ca se huleste Kia la greu. Nu am Kia dar eu zic ca arata OK si aia. Cei care o hulesc probabil sunt gelosi ca ei au dat aproape dublu pe o masina echivalenta.

    PS. Vorbesc de design, nu de platforme tehnice/motoare.

  20. DIV on May 14th, 2009 1:35 pm

    Intr-adevar, fata de Passat sau Laguna, Insignia nu s-a vandut prea bine. “Doar” 100.000 de modele vandute de la lansare pana acum, ceea ce o propulseaza pe primul loc in segmentul sau. A depasit printre altii si Passat-ul si Laguna, ca si alte cateva masinute gen BMW seria 3, Audi A4 sau Mercedes C-Klasse.

    Despre design, normal, e discutabil. Unora le place, altora nu. Astra este o masina de volum, nu una care naste pasiuni. Asa ca e putin probabil sa fi fost asteptata cu sufletul la gura de fani. Iar la design, din lateral mai toate hatch-urile compacte seamana intre ele :)

    Si ajung nu in cele din urma la motoare, care ti se par asa plictisitoare. Este vorba printre altele de un 1.4 de 140CP si un 1.6 de 180CP. Mie astea mi se par niste motoare mai mult decat interesante.

    P.S. Nu sunt fan Astra, nici macar Opel, nici macar al masinilor germane.

  21. pinguinu nuclear on May 14th, 2009 2:42 pm

    Am mai zis-o cel putin o data – Golful este cea mai buna masina in acesta clasa, Astra este cel mai vanduta. Cred ca nu degeaba.

  22. DHL on May 14th, 2009 3:22 pm

    1923 ,cand te apuci sa spui ceva despre cineva , adu si tu un argument ceva , dar cand ai capul doar ca sa nu-ti ploua in gat , mai bine stai cuminte in banca ta si numai te lua de alte persoane .

    @ D , ai dreptate , uitasem de focus , care se bate cu astra pe locul 3 (pararea mea) , insa Megane zic eu ca este una dintre cele mai proaste din clasa , cum de altfel sunt toate Renault-urile (dupa mine )

  23. 1923` on May 14th, 2009 4:29 pm

    @ DHL – daca gasesti greseala gramaticala din al doilea tau post ai o nuca de la mine…

    comentariul la adresa ta nu era referitor la modul in care ai scris postul (n-ai nici o greseala gramaticala in primul post) ci se referea la “topul” tau! daca tu l-ai luat ca pe o jignire e problema ta…

    P.S. “dar cand ai capul doar ca sa nu-ti ploua in gat” – ma amuza frustratii din fata monitorului deosebit de tare… pe atat de tare cat ma enerveaza imbecilii in trafic!

  24. Evident on May 14th, 2009 6:32 pm

    Opel e pentru posesorii de Astra “bertone”, care din motive pur financiare au ales aceasta marca, si ii raman fideli, plafonati.

  25. 2d on May 15th, 2009 11:52 am

    ba da tie ce masini iti plac ma ? altceva decat sa critici o masina ce mai sti ?

  26. AdyAero on May 15th, 2009 2:39 pm

    Da chiar. MoFO cred ca e tare masochist, discuta doar despre ce e oribil.
    Sa va aduc ceva in discutie, poate va da idei.
    http://www.automarket.ro/stiri/mitsubishi-lancer-hatchback-vine-la-geneva-9727.html

  27. vlad on May 18th, 2009 3:11 am

    Ai dreptul la o parere, asta e clar, dar sa spui despre noul astra si mai ales despre insignia ca sunt masini banale, e foarte exagerat…. si verica te rog cifrele, pentru ca la vanzari insignia, cam isi bate concurentii..

  28. 1923` on May 18th, 2009 12:11 pm

    @vlad – de cand o masina foarte bine vanduta este o masina foarte buna? dupa capul tau, mai nou, de cand se vinde loganul ca painea calda in Germania, Dacia e marca de masini extraordinare…
    un alt exemplu poate fi Alfa Romeo. am foarte multi prieteni cu alfa. masina asta ti-o iei din pasiune, nu ti-o iei ca sa ajungi la 200.000 km cu ea si sa te astepti sa mearga ca-n prima zi!

    P.S. fa o comparatie intre insignia si accord sau mazda 6! in Romania cocalarimea e prea ridicata ca sa poti vedea suficient de multe masini japoneze pe strazi
    http://www.sfin.ro/articol_16085/peste_50_din_masinile_din_germania_au_defecte.html

  29. me on May 18th, 2009 4:54 pm

    insignia e masina care s-a vindut cel mai bine de la lansare pina acum (in UE)
    si in plus amintiti-va ceva- opel e marca a concernului GM, aceiasi care au scos din mocirla si marca Fiat. in concluzie-de cand GM a cumparat aceste doua marci s-au vazut imbunatatiri majore.
    Cat despre Astra asta nou….E super

  30. ion on May 18th, 2009 5:03 pm

    gusturile nu se discuta. fiecare cu ale lui. cum asta e site-ul lui, poate sa-si bage p..a in ce masina vrea. oricum mie mi se pare o masina misto.

  31. Fiatistul on May 19th, 2009 6:08 pm

    Ptr me on …….Incearca sa nu mai faci confuzii . GM nu a cumparat niciodata FIAT Auto . Fiat auto a avut un join venture cu GM in ceea ce priveste folosirea in comun a motoarelor diesel multijet dezvoltate de Fiat impreuna cu Bosch . Aceste motoare (cele de 1248 cmc si 1910 cmc si mai nou cel de 1956 cmc) au fost astfel montate si pe marci apartinand la un moment dat concernului GM ( Opel , SAAB , Cadillac , Vauxhall) si Suzuki . La momentul actual , situatia financiara a lui FIAT , o aduce in postura de a incerca sa scoata ea din mocirla alte branduri auto .Oricum , viitorul este clar al masinilor mici de tipul celor create de zeci de ani de FIAT . Dupa iesirea din aceasta criza (sau ce o fi ea ) nimic nu va mai fi ca inainte (nici in State , nici aiurea , in ceea ce priveste piata auto ( Va urma vremea cresterilor enorme a preturilor pe piata petrolului care va incepe sa devina din ce in ce mai putin ) . Referitor la Insignia , cred ca intradevar este o masina ff reusita la clasa ei( personal cred ca este peste Mondeo sau Passat ), dar se pare ca s-a nascut intr-o epoca dificila ptr toti , ceea ce este pacat . Noul Astra pare de asemenea o masina frumusica si destul de reusita ……dar numai viitorul poate stabili daca va avea succesul scontat .

  32. pinguinu nuclear on May 19th, 2009 10:23 pm

    @fiatistul – ce frumos graiesti, ca un om mare. :-) )) Si eu si alti prieteni ne gandim sa ne dam foc la opel-uri daca vor fi preluate de fiat.

  33. pinguinu nuclear on May 19th, 2009 10:24 pm

    “daca vor fi preluate de fiat.” – a se citi “daca va fi preluat opel-ul de fiat”.

  34. Ady on May 20th, 2009 11:19 pm

    “pinguinu nuclear on May 14th, 2009 2:42 pm

    Am mai zis-o cel putin o data – Golful este cea mai buna masina in acesta clasa, Astra este cel mai vanduta. Cred ca nu degeaba.”

    Hai bai termina, ca ma gadili. :) )

  35. Ady on May 20th, 2009 11:35 pm

    Offf, bine ca m-am mai potolit. :) )

    http://www.cnn.com/2008/LIVING/wayoflife/10/17/aa.best.selling.small.cars/index.html
    http://online.wsj.com/mdc/public/page/2_3022-autosales.html

    Nu e de la noi din tara, e de pe cea mai mare piata auto din lume. :D

    Cacat, nici in cea mai populata tara din lume nu apare nimic. Mai cautam…

    http://www.chinacartimes.com/2008/08/17/july-2008-compact-car-sales/

    Bai, cine’s dobotocii astia, Peugeot, Ford?

    http://cars.uk.msn.com/News/Top_ten_article.aspx?cp-documentid=7319152

    Pai avem o dilema, ori e Golf cea mai vanduta si Astra cea mai buna, ori e Astra o masina modesta si ieftina si Golf una boooriingg (ca nu scrie ca toate is GTI) si singura cu 3 face-lifturi unul dupa altul, ori habar nu ai sa dai un google cand te bagi in seama.

    http://www.european-traveler.com/uncategorized/top-ten-best-selling-cars-by-model-in-europe-2008/

    Somn usor. :)

  36. Fiatistul on May 21st, 2009 10:52 am

    @pinguinule nuclear , nu trebuie sa va dati foc la opel-uri ! Personal conduc si o masina de firma, o Zafira cu motorul de fiat 1910 cmc /120 CP si merge foarte bine , poate prea bine ! In fond , toate motoarele sunt facute fie de roboti , fie de sclavi , asa ca oricum nu mai conteaza , nu ? Iar noul multijet de 1956 cmc (cel care este si pe Insignia !) este chiar excelent . Nu uita niciodata ca atunci cand FIAT si Opel faceau masini , nici macar parintii altor branduri de acum nu se nascusera ! Experienta conteaza , crede-ma , mai ales cand este seculara ….

  37. Ady on May 21st, 2009 8:10 pm

    Ai cui parinti nu se nascusera, prea minu…Fiatule? Ai Daciei, Kia si Daewoo, poate? :) ) Sunteti din ce in ce mai amuzanti. Asta macar are o scuza, e cea mai urata masina de firma, poate doar Multipla o mai intrece. Poti sa ai si 500 de CP, tot vei starni zambete. Ca asta: :) ) Auzi la el, experienta seculara. :) ) Pai ce crezi ma, ca e vorba de mamaliga si mititei aici?
    http://www.jdpower.com/autos/articles/2008-Large-Premium-Cars-Buyer%27s-Guide

    Uite, intrebare de 2 lei. Care din marcile de mai sus e mai tanara ca mine. Si vorbim de masini aici, nu de Opel Astra si Fiat…oricare. Auzi la el…seculara. Mihai, Stefan, Corvine…:))

  38. pinguinu nuclear on May 21st, 2009 9:13 pm

    @ady …. amice,… caldura mare monsher… Nu am precizat anul 2008 sau orice an. Nu am precizat tara, continentul sau piata de desfacere. Am spus ca o generalitate, ca astra este cea mai bine vanduta masina la clasa ei iar golful este cea mai buna (la aceiasi clasa). Poti sa fii de acord sau sa cauti pe google pastile antiplans. Degeaba mi-ai dat 5 link-uri, nici unul nu are legatura cu ce am spus. Iar cu 6-lea link (din al 2-lea post) esti… n-am cuvinte.

    @toata lumea – alegeti voi dintre un A8 (sau alta masina din clasa) si un opel astra. Asa-i ca toti ati alege A8?

    P.S. stiu ca toata lumea ar alege astra (nu uitati ca este cea mai vanduta masina la clasa ei), dar nu-l suparati pe ady, spuneti va rog ca alegeti A8… e asa copil…

  39. Ady on May 21st, 2009 9:20 pm

    In pula mea, tu esti bai Geoana? Ca vorbisi vere cinspe randuri si nu ai zis nimic. Asa ca o generalitate, bati campii fartate. Asa, deci in general, care spanac e cea mai vanduta si unde? Astae parerea ta cand te uiti pe geam pe Mihai Bravu? Pai asa zi mai frate. Gata, sunt de acord. Macar, cacat, ai fi putut si tu sa stii ca Golf e pe locul doi (sau trei, ca nu mai stiu unde e Ford T) in cea mai vanduta masina. Astra e o basina pentru carausi. Bine macar ca arata bine acum. La cati bani au bagat in compania aia, trebuia sa iasa ceva. Uite de exemplu Porsche nu a primit bani de la Angelica. Pacat. Si ce plm e A8?

  40. pinguinu nuclear on May 21st, 2009 9:33 pm

    as putea sa-ti raspund, dar i-as da de lucru lui MoFo sa foloseasca “delete” si nu meriti. Si Geoana-i mata.

  41. Ady on May 21st, 2009 9:36 pm

    De ce ma, cuvantul “pula” e trecut in Dex. Sau asa m-au pacalit niste amici. Si MoFo are una si cred ca si-o priveste cu respect, ca si mine. Daca vrei sa te injur, as putea spune ca Geoana-i tac-tu. Dar nu o fac. Sa revenim la opel, totusi. :)

  42. Ady on May 21st, 2009 9:37 pm

    Sper ca MoFo are simtul umorului. :) ) Nu de alta, dar imi place de mine :D

  43. pinguinu nuclear on May 21st, 2009 9:46 pm

    ah ce mult semanam… (adica si ma cred buricul pamantului – gaozul universului daca m-as numi ady).

  44. Ady on May 21st, 2009 9:51 pm

    Vezi, asta e un compliment. :) Nu, nu ca ne asemanam, nu, eu sunt unic. Mai vezi tu pe aici un alt Ady cu ygrec? Pinguini…miii. Si asta cu izotopul…cred ca te lauzi. Pai e o problema de scala, usor de explicat daca te tot raportezi la Opel. Gaozul universului? Multam, decat buricul pamantului….

  45. pinguinu nuclear on May 21st, 2009 10:03 pm

    Cine se tot raporteaza la opel? Eu stiu foarte bine ce conduc. Iar little boy nu arata deloc periculos.
    “Sper ca MoFo are simtul umorului. :) ) ” – n-are.

  46. Ady on May 21st, 2009 11:13 pm

    Cice e primul site de divertisment auto. Ar trebui sa aiba….

  47. Fiatistul on May 25th, 2009 3:32 pm

    @adyonmay . Mai Mucea haiducu , secular reprezinta ceva care are cel putin un secol (adica una suta ani , pe intelesul tau da baiat dastept) Si era o metafora ….nu era vorba de parinti in sens biologic. Daca crezi ca un putoi ca tine poate impresiona prin limbajul de jmeker de contrabanda , te inseli amarnic. Incearca sa fi de bun simt , si daca nu-ti plac tie fiaturile sau opelurile , sa fi sanatos, dar , hai sa te bagi si tu in seama….Apropos….chiar nu erai pe aici pe Pamant cand reparam eu motoare . asa ca nu mai fa pe dasteptul aiurea ….Fi politicos si vei fi tratat cu aceeasi moneda ! Din marcile de mai sus , logic ca nici una nu e mai tanara ca tine …..tu deabia ai iesit din ou. Si daca o mai arzi aiurea pe aici , te trag si de urechile alea de saker , daca administratorul nu o face …..Si nu cred ca intereseaza pe cineva de aici ….ce masini nu-ti plac tie…Daca vrei sa conversam civilizat , fi civilizat , daca nu …..sp !

  48. A. Marian on June 1st, 2009 5:32 pm

    Astra pastreaza linia de design inceputa de conceptul Insignia si Opel flex. Linie de design ce isi are originile odata cu conceptele din 2003, mult inainte sa apara C’e'e’d, Leon si altele.

    “A castiga vreo 20 de premii … si de la lansare si pana acum nu prea s-au vandut multe comparativ cu Passat sau chiar si Laguna …”

    Afla ca Insignia este lider la vanzari in clasa medie.

  49. cosmo on August 9th, 2009 5:19 pm

    salutare.mie unu imi place i-ul asta.ca seamana ca nu seamana,exista elefanti pentru ambutisare si o facem altceva, mai un sticker ici colo si arata ma-sa.opel tin minte ca era lider in satisfactia clientilor privind pret/calitate/asteptarea client.ca are nu stiu ce motoare ,wtf poa` sa scrie pe motor si trabant,daca merge ,te duce si te-aduce e ok.pt asta iti iei masina,sa nu mergi pe jos. eo unu nu ii inteleg pe aia care zic ca daca e motor de fiat e sucks daca e motor de lamborghini iar e nu stiu cum. gusturile vad ca se discuta.mie personal mi-ar conveni mai mult un i decat un g6 sau un focus sau megane 3 pentru ca le-am condus pe toate,si fiecare are carente unde celelalte au avantaje,si banuiesc ca asta e mai impaciuitor. drumuri bune

Ai ceva de spus?