O lume fara meseria de TAXIMETRIST

November 5, 2009 · Print This Article

Am ales foarte atent titlul … ca unii mai usor ofensati sa nu aibe impresia ca am ceva cu taxiurile in mod special sau cu persoanele care fac aceasta meserie de taximetrist….

NU … este vorba de meseria in sine si despre o lume in care ea NU AR EXISTA …

Ideea mi-a venit desigur prin trafic … pentru ca cele mai bune idei vin desigur stand in cur la volan. Sa zicem ca in media aia de 2-3 ore petrecute in trafic pe zi … de cel putin 3-4 ori adresez urari de bine unor soferi in masini galbene … Ceva de genul Du-te-n P …. lata domnului !!! Am ajuns in punctul in care am inceput sa-mi doresc sa nu mai existe meseria asta … Si oare ar fi atat de rau?

Sa analizam MESERIA asta in sine … care presupune condusul unui automobil din punctul A in punctul B … adica un job care nu presupune nici un SKILL … DELOC … oricine, si vreau sa spun oricine … poate fi taximetrist … Au antrenat caini si maimute sa conduca o  racheta in spatiu … Deci pot spune cu siguranta ca o maimuta poate conduce o masina din punctul A in punctul B … deci pot concluziona relativ usor ca TAXIMETRIA … nu este o meserie pentru ca TOTI O PUTEM FACE .. ba chiar este practicata in mare parte de cei care nu sunt capabili sa faca o meserie adevarata.

Sa analizam SERVICIUL prestat de aceasta nonMeserie … caratul din punctul A in punctul B CONTRA COST. OK .. doar ca sunt si alte alternative mai simplu .. cum ar fi transportul in comun … ba chiar mersul pe jos … Ganditi-va numai cat de sanatosi am fi de la mersul pe jos (si bautura mai putina ca nu ai cu ce sa ajungi acasa) si cati bani am economisi pe an daca nu am fi tentati sa dam banii pe taxiuri … Pentru ca daca nu ar exista … nu i-am simti lipsa.

In Bucuresti … sunt 10.000 de taxiuri autorizate … ZECE MII … hai sa le numaram: 1, 2, 3, 4, 5 ,6 ,7 ,8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ,15 …….. Si cu toate astea nu gasesti niciodata unul cand ai nevoie. Am zis 10.000 autorizate pentru ca la astea  se mai adauga si alte cateva sute mai putin autorziate  + alte cateva mii inregistrate pe judete alaturate … Adica pot face un calcul simplu pe genunchi si sa spun din burta ca in ROMANIA sunt in medie cam 200.000 de taxiuri (41 de judete la o medie de 3-4000 de taxiuri + pirati). Suna nasol … nu pot fi chiar atat de multe … DAR eu cred ca sunt.

Tinand cont de toate cele spuse sus …

CUM AR FI ca de maine … sa nu mai exsite 200.000 de taxiuri in trafic???

- sa nu mai existe taximetristi care merg pe toate benzile aiurea …

- sa nu mai existe taximetristi care opresc in mijlocul drumului fara nici un fel de avertisment …

- sa nu mai existe taximetristi parcati pe toate colturile intersectiilor …

- sa nu mai existe taximetrsit care forteaza verdele aluia care vine de pe alta strada …

- sa nu mai existe taximetrist fara nici un far reglat corect sau bec care sa arda corect …

- sa nu mai existe statii de TAXI ad-hoc pe toate drumurile …

Sa nu mai existe unii care scuza faptul ca circula foarte prost cu vorba “BAAAHH … eu sunt la munca baaa”… iar noi restul suntem pur si simplu niste tampiti care iesim pe strazi doar sa-i enervam pe ei.

Cum ar fi ca de maine … sa nu mai existe specia asta umana …?? Oare i-am simti lipsa??

PS: Textul de mai sus este doar un pamflet si o idee semi-idioata. A nu se lua in serios. .. dar caterinca este binevenita.

Comments

73 Responses to “O lume fara meseria de TAXIMETRIST”

  1. Shumu on November 5th, 2009 11:36 am

    Excelent articol Mofo! Sunt de acord cu tine!

  2. Tibanu on November 5th, 2009 11:40 am

    tinand cont cat de des folosesc eu taxiul ….. pot sa nu mai existe din partea mea… desi am cateva cunostinte taximetristi dar presupun ca ar face altceva…. sofer de autobuz:)

  3. stef on November 5th, 2009 12:06 pm

    chiar zilele trecute mi s-a intamplat sa stau parcat lateral fata de o parcare blocand 2 masini parcate regulamentar ,bineinteles cu avariile pornite asteptand pe cineva (2 minute cred ca am stat oprit), la care vine un taximetrist cu clientul in masina, deschide geamul si striga “ce stai ba aici? asa sti tu sa parchezi?” si pleaca.La 10 metri mai in fata, (la iesirea din parcare) opreste frumos pe mijlocul benzii(mai era si sens unic) si astepta banii de la client, in spatele lui asteptand alte 2 masini sa iasa. Ar fi perfect sa se desfiinteze taximetria cu toate ca e imposibil

  4. inDevenire on November 5th, 2009 12:11 pm

    Si cel mai grav e faptul ca “meseria” asta este facut in majoritate de barbati. Te uiti la ei, oameni in toata firea sanatosi, apti de alte munci mai folositoare, dar ei nu – aleg sa doarma toata ziua la colt de strada si sa mai plimbe pe unul din cand in cand. Poate si el sa puna o caramida, sa dea cu var un perete, sa repare o masina – dar e mult mai usor sa stea la pomana, sa citeasca ziarul.

  5. VillageIdiot on November 5th, 2009 12:53 pm

    Cel mai mult ma distreaza cand aud un taximetrist spunand “taximetria nu e meserie usoara si nu e pentru oricine”. Cate 2 facultati ai absolvit? Ce scoala de pilotaj ai facut?
    Prea multi tigani, prea multi pusti care au fugit de scoala, prea multi burtosi si 90% nesimtiti.
    M-am saturat sa-i vad venind pe linia de tramvai, sa le anticipez schimbarile de benzi ca nu semnalizeaza, sa-ti taie fata sau sa opreasca pe avarii unde vrea el.

  6. Shumu on November 5th, 2009 1:12 pm

    Soferia in general nu e vreo meserie care sa ceara cine stie ce aptitudini intelectuale.

  7. gabitzu* on November 5th, 2009 1:36 pm

    Ar fi ceva sa dispara toti ..doar ca ai omis un detaliu,,taximetristul are el masina lui , sau da autocolantul galben jos si tot in trafic il gasesti , doar ca atunci cand te incurca i te adresezi doar cu tampit ..nu cu taximetrist tampit
    eu propun sa dispara si scuteristii pentru simplu motiv ca exista scutere

  8. maniak on November 5th, 2009 2:34 pm

    Si eu care vroiam sa ma fac taximetrist sa salvez specia… eu care mai bine merg 3 strazi pe jos decat sa parchez aiurea… care nu injur si nu claxonez… care respect clientul… ce rai sunteti .
    @berbecu : ia zi tu mah !!!!

  9. Cuoresportivo on November 5th, 2009 2:44 pm

    Majoritatea taximetristilor tineri sunt doar niste cocalari infecti. Am si eu prin cartier multi dastia de varsta mea care sunt taximetristi, in general baietii aia care in clasa 7-a chiuleau si fumau in spatele scolii. Totusi nu mi se pare chiar asa usor sa fi taximetrist, toata ziua cu lume straina in masina, exista tot felu de nebuni si nu ai de unde sa stii pe cine bagi in masina. Sofatul nu e o meserie asa usoara din punctul meu de vedere si pun pariu ca mai putin de jumate dintre cei de aici ar putea sa faca un drum.. dus intors Bucuresti-Petrosani in aceasi zi. Ah si la intoarcere sa ploua si sa fie noapte, e fun cand ajungi acasa aproape ca vezi totul ca printr-un parbriz plin de picaturi din care se reflecta lumina.

  10. Dan on November 5th, 2009 2:46 pm

    Eu mai fac greseli si tampenii in trafic, datorate mai ales cailor putere pe care imi place sa-i pun la incercare. Incerc insa sa-mi cenzurez aceste tendinte , atat periculoase cat si antisociale.

    La capatul celalalt, al gandirii, se afla acesta categorie intalnita in orase, dar cat se poate de suburbana. Sigur nu sunt toti asa, mai exista si oameni ca lumea, insa acestia se pierd in oceanul marlaniei, care a dus la definitia “gandire de taximetrist”, reprezentati de o incorsetare intelectuala si frustrarea ca nici macar nu au mijloacele de a fi cocalari, pe care, pe de-o parte, ii urasc deschis si direct, insa , pe de alta parte, tanjesc si ravnesc la capatuiala acestora, pentru a duce cocalareala pe noi culmi la volanul giganticelor dieseluri germane 4×4.

    Pacat ca cei de la Guerilla nu au inclus si aceasta categorie omniprezenta in catalogul lor minunat, desi s-ar putea sa fie mult superioara numeric celorlalte.

  11. armin on November 5th, 2009 3:07 pm

    CUVANT ! Eu sunt PENTRU ! Daca e nevoie ajut la exterminarea lor, sunt dispus sa fac munca murdara – de la un birou curat, evident. Cine nu a auzit macar o data in taxi una din frazele: “doar pana acolo mergi frate?? atunci de ce nu o iei pe jos?” sau “nu se poate domnule, aparatul e sigilat, nu am umblat eu in el” sau “o iau pe drumul asta mai lung, ca e radar pe drumul ala scurt si nu vreau sa am probleme”. Si acum cateva traite pe propia-mi piele: o bara spate sifonata din cauza ca s-a trezit unu sa plece la comanda cand eu deja ajunsesem cu bara din fata in dreptul rotii lui din spate – nu a contat, a plecat… avea comanda; blocat in trafic, se circula cu 5km/h, vroiam sa schimb banda, am dar semnal m-am uitat in oglinda unde din aprecierea mea era masina galbena la 15-20cm de mine si mergea la fel de incet, am tras usor de volan, ca sa nu il iau prin surprindere si m-am trezit cu claxoane… l-am lasat sa treaca si cand a ajuns in dreptul meu i-am spus: bha nene, nu vezi ca am semnal? replica: si daca ai semnal, ce? nu inseamna ca trebuie sa te las!!! si ultima si cea mai tare: mi-a taiat calea de 3 ori un galbejit, incepeam sa cred ca o face intentionat… si la un semafor am oprit langa el si i-am spus: “bhaa, arunca dracului oglinzile si semnalizatoarele de pe masina, ca oricum nu le folosesti si in plus o sa fie masina mai usoara, ajungi mai repede la client” dupa care el a “uitat” de clientul din masina si a alergat dupa mine un pic prin oras… nu stiu cat l-o fi costat pe saracu om cursa aia… dar a fost fun… am scapat gratie motorului net superior la capitolul putere si a faptului ca eram aproape de autostrada… daca intram in oras, probabil m-ar fi incoltit…

  12. jinx on November 5th, 2009 3:25 pm

    @armin: te incoltea si ce? inchizi usa si suni la 112 :) mai civilizat de atat nu se poate!

  13. hybryd on November 5th, 2009 4:04 pm

    perfect de’acord cu articolul asta…e tare…si eu ii URASC pe taximetristi la culme…si mi’am facut un “obicei”…ca intotdeauna cand ii vad k vor sa se “bage” aiurea, sa iasa de pe vreo strada, din parcare…niciodata sa nu ii las :D

  14. VillageIdiot on November 5th, 2009 4:10 pm
  15. Lucifer on November 5th, 2009 4:24 pm

    Armin, de cand daca dai semnal trebuie sa te lase?
    Ca e civilizat si frumos da. Dar daca el mere la o comanda si daca te lasa pe tine mai sta la un semafor si pierde comanda?
    De acord ca-s multi tampiti dintre ei, dar macar nu dau in cap la nimeni.

  16. betty on November 5th, 2009 4:41 pm

    @MoFo, ar fi interesant sa faci un sondaj sa vedem cati cititori considera ca semnalizatul = prioritate. Armin e unul care asa crede.

  17. jinx on November 5th, 2009 4:47 pm

    Pe mine ma scot din minti aia care vad ca dau semnal si accelereaza, ca sa nu ma lase…in Bucuresti schimbi banda cu forta bruta! :) ) Eu las tot ce semnalizeaza, mai putin in rarele ocazii cand chiar ma grabesc…

  18. Dy on November 5th, 2009 5:57 pm

    @armin
    “Cine nu a auzit macar o data in taxi una din frazele: “doar pana acolo mergi frate?? atunci de ce nu o iei pe jos?” sau “nu se poate domnule, aparatul e sigilat, nu am umblat eu in el” sau “o iau pe drumul asta mai lung, ca e radar pe drumul ala scurt si nu vreau sa am probleme”.”

    Tu de unde esti? Jur ca nu am auzit in viata mea vreuna dintre chestiile de mai sus intr-un taxi =))

    Cat despre aia cu prioritatea de semnal… no comment. :) )

  19. shoppy on November 5th, 2009 6:34 pm

    Bine a zis cineva, soferia e o meserie care ar trebuii sa dispara. Daca ne uitam la tarile cu cei mai multi soferi avem Turcia, Rusia, Ucraina, Polonia, Moldova si Romania (nu neaparat in ordinea asta). De aici un lucru e sigur: numarul de soferi e un indicator de (contra)cultura a tarii respective.

    Asta cu “mergi pe jos” au auzit-o prietenii mei, care au vrut sa mearga cu taxi de la Plaza Romania la Politehnica, ca era noapte si o ditamai ploaia, iar cocalaru spera la maistiuioce cursa grasa, ca era primu la coada la mall.

    Acum cu semnalizatu e o problema. La carte scrie clar ca nu ai prioritate daca semnalizezi. Daca vad pe unu ca merge corect si semnalizeaza atunci il las, daca vad ca el vrea la stanga, da in loc sa astepte pe banda stanga, el se baga pe dreapta, ca aia merge si ca sa ajunga in fata si apoi sa semnalizeze, asta e nesimtire, normal ca iese scandal.

  20. Ionut on November 5th, 2009 9:36 pm

    ce sa zic mofo…in principiu ai dreptate.dar mai exista si unii taximetristi care nu sunt nesimtiti,nu incalca regulile,si,spre surprinderea ta poate,au si o facultate.Un exemplu sunt eu.Si daca te intrebi de ce nu am un serviciu ca lumea,din mom ce am terminat o facultate,ei bine motivul e ca in vara mi-a fost oarecum lene sa mai invat pt inca un examen,cel de titularizare.si cum nu mi-am gasit nmk de munca,am preferat ca pana in vara,cand o sa dau examenul,sa lucrez pe taxi.Si dupa vreo 6 luni mi s-a cam luat.Crede-ma,nu e o meserie pentru oricine.Nu oricine poate sa conduca,asa cum zici tu.Intr-adevar,oricine poate sa mearga cu o masina,dar nu oricine poate sa o conduca.Asa ca aici te inseli.Fac pariu ca mai mult de o luna nu ai rezista sa faci lucrul asta.si iti garantez eu ca taximetristii stiu sa conduca,chiar foarte bine.Ca multi nu respecta regulile de circulatie,asta e alta treaba.In fine,am observat ca sunt foarte multe lucruri care te enerveaza.esti oarecum frustrat.Daca ar fi dupa tine,ar trebui sa dispara de pe strazi scuteristii,motociclistii,taximetristii,femeile,cei care au bmw-uri,si poate uit cateva categorii.As vrea sa te urmaresc o zi in trafic,sa vad cat de bine respecti tu regulile….

  21. marius on November 5th, 2009 9:44 pm

    un clip in spiritul acestui site… nu stiu cum sa ti-l trimit altfel

    http://www.youtube.com/watch?v=Do6pmYfNco0

  22. smeagol on November 5th, 2009 9:55 pm

    PS : textul de mai sus nu este un pamflet ! 90% din taximetristi sunt oameni (daca sunt oameni) care nu stiu sa faca nimic decat sa tina colacul in mana si sa faca pe desteptii in trafic. ciori, cocalari, hoti si sa nu uitam niste inculti care cred ca soseaua e a lor. muriti maaaa !

  23. Ady on November 5th, 2009 10:18 pm

    Am patit-o eu. Bausem de ziua unui prieten la el si s-a facut tarziu. Am coborat 4 oameni la taxi in statie. Ma duc la unul il intreb politicos daca e liber, ma intreaba unde merg, zic Dr. Taberei (eram in zona Lujerului) zice ca e prea aproape. Imi pastrez calmul, ii zic ca ii mai las ceva in plus, nu si nu ca e prea aproape. Pana sa sun la dispecerat sa-i fac scandal bulangiului, m-au apucat dracii (pai eu fac figuri cand ma pun astia la munca sa fac ceva?) si daca nu ma luau astia in brate ii spargeam capatana boului. Chit ca se mai adunasera vreo 2 bulangii de taximetristi eram foarte hotarat sai sparg fata, sa ma duca dracului acasa si sa-i platesc :)
    Alta faza tare: mi-am luat prietena de la un chef cu colegii. No, a exagerat cu beutura si i s-a facut rau in masina. Pana sa opreasca individul, a picat ceva resturi digestice si in taxi. Ajungi la destinatie il intreb cat costa un interior la masina. 15 ROn. Bun, ii las in afara de cursa si de bacsis 30 ROn, ca m-am gandit ca si deranjul costa. CE-mi spune bulangiu, sa ne incaieram in mijlocul strazii. Pai bun si acum nu faci curat? Nuuuuu? :) )
    Eu merg foarte des cu taxiul, am o groaza de povesti cu ei, dar am intalnit si oameni foarte faini, cu care a fost o placere sa stau de vorba. Chiar si oameni culti si educati. De obicei caut sa ma urc in taxi cu soferi mai in varsta. Sunt si mai hatri si merg si mai calm si cunosc si mai bine orasul. Si de cand a luat unul cu mine in masina sensul giratoriu (de la Popescu) pe doua roti, de am crezut ca-mi gasesc sfarsitul in Solenta…fara pustani.

  24. sorin on November 5th, 2009 10:19 pm

    fratilor…am si eu o povestire….de povestit…de fapt o patanie….
    alaltaieri..mergeam pe stefan cel mare…am pus o frana….si o un bosorog cu o dacie de prin 1800 toamna….ma lovit in cur…….de fapt a tras si stanga de volan si mia lovit bara….
    nervos am coborat…am constatat paguba impreuna cu mosu….o discutie normala…am hotarat sa rezolvam totul prin amiabil….toate bune si frumoase pana am inceput sa cautam biroul de constatare unde avea mosu rca….carpatica asigurari….am sunat la un sediu de pe la unirii de vreo 50 de ori….pana a raspuns o tanti foarte nervoasa si nea explicat ca constatarile se fac pe soseaua alexandriei la autogara rahova…aveam treaba multa atunci si am hotarat sa ne intalnim miercuri(ieri) la ora 10 la autogara….neam intalnit…am cautat biroul ala vreo juma de ora prin curte pe acolo(birou adica o dughena in spatele altei dughene care era magazin)
    am cerut actele necesare…am completat cu mosu toate cele si lam trimis acasa…ptr ca erau vreo 15 persoane in fata noastra( la ora 11) si nu prea il vedeam capabil sa stea atata in picioare….
    am zis 15 persoane…cate 10-15 minute de dosar….in 2-3 ore termin….surpriza…45 de minute ptr fiecare dosar…si programul era pana la 3 jumate….si incepea la 8 jumate….adica program de femeie gravida…un singur constatator….laba la greu
    mam gandit eu…bine e treaba serioasa….ma duc la ora 7…..
    azi la ora 7….ajung acolo….4 persoane in fata mea( unu astepta chiar de la 4.30)
    ma trec pe o lista( pe care a rupto inspectorul cand a venit si nea trantito in cea mai mare scarba ”eu nu tin cont de nici o lista”)si ma pun pe asteptat….
    pe la 11 imi vine si mie randu…intru la muist in birou….povestesc vreo 15 minute cum ma lovit mosu la semafor….ii mai desenez inca de vreo suta de ori…..ma da afara sal astept…astept vreo 15 minute….ma cheama iar…si iesim afara…vede masina….incepe face poze in fata masini….face poze in spate…pe lateral….ma pune sai deschid sa fotografieze bordu….si incepe sa faca vreo 2-3 poze ….beleste el ochii pe acolo….”da….toba tio dau la inlocuit….dar spoilerul til repara”…..”ma cum sami dai spoilerul la reparat…”…”pai da frate ca nui spart”….zic ”ba da tu crezi ca astai dacie sa dea cu ciocanu si sal indrepte??”…nu frate dar daca iti dau si spoilerul depaseste 100 de milioane…”..”pai frate pe mine ma doare in pula cat costa….imi faci si spoilerul si toba si toate noi…”…neam certat ce neam certat….am reintrat in birou….unde sa trezit el ca vrea sa vada si masina mosului…zic bine frate….ma intorc imediat….ma duc la mos, il iau de acasa….ajungem la birou…se facuse vreo 3….frate ca nu te mai pot primi ca sa terminat programul…am vazut rosu in fata ochilor….lam luat nitel cu lugu lugu…nu a mers….atunci am scos telefonul si am inceput sal amenint ca sun la comisia de asigurari( am numarul, sunt patit, se caca pe ei de fiecare data)….ma baga in birou cu mosu…incepe si asta sa povesteasca exact ce iam povestit si eu…face asta mutre mutre….mai iesim mai face 2-3 poze….nu frate ca spoilerul nu til inlocuiesc til dau la reparat….inghit gogoasa…..zic bine frate….hai da cu subsemnatul si cu stampila si da drumul la dosar….pai stai….ca nu merge asa repede…ca trebuie trimis dosarul la sibiu….si de acolo sal aprobe….zic ”bine…cat dureaza…2-3 zile? ”….”nu frate…2-3 saptamani”…vai…mia picat cerul in cap….miam bagat pula in gura lor….de fata cu toata lumea acolo….il iau pe mos in masina….ii dau 3 milioane sasi repare harbu si il duc la aporsche bucuresti….luam alta fisa si ii zic la mos sa declare ca era parcat si ca eu am dat cu spatele si ca eu sunt de vina….o pustoaica draguta ne ajuta sa completam actele….in 10 minute a facut si poze si tot…si la ora 5 a bagat masina in service….marti mio da inapoi….
    in concluzie traim intro tara de cacat….unde te pune sa platesti rca, dar cand e vorba sa ti se repare masina ti se da la muie in modul cel mai grav…si mai te pune sa astepti si la coada vreo 2 zile….

  25. Ady on November 5th, 2009 10:21 pm

    LE: digestive
    LEE: sensul giratoriu din Galati.

  26. Ady on November 5th, 2009 10:25 pm

    Aaaaa, si eu mereu ma uit la tarif si daca sunt la fel il iau pe ala din spate. Pentru ca de obicei aia din fata sunt aia care incurca traficul, asezandu-se de-an putulea in intersectie. Si numai de-al naibii, daca nici una din conditii nu e indeplinita.:)

  27. maniak on November 6th, 2009 9:48 am

    @Ionut : la facultate te-a invatat “nmk” ?
    Sa faci o facultate inseamna altceva… nu inseamna platit taxa, copiat la toate examenele si 5 % maxim prezenta la cursuri % seminarii .
    Si Becali a facut o facultate , ti se pare el prea inteligent ? Ca pana nici el nu se lauda…
    Taximetristii or sti ei sa conduca dar sunt prea stresati, ei trebuiau sa fie directori toti iar din frustrare conduc atat de prost. Eu ii vad facand chestii incredibile in trafic ( incredibil de proaste ) pe care unii oameni normali nu le-ar face nici in 10 ani .
    Taximetristii se injura pe statii si vorbesc cu nevestele “Fa” la telefon cand au clienti in masina… e clar ca nu au 7 ani de acasa…dar 8 ani de scoala…

  28. Shumu on November 6th, 2009 9:52 am

    Completare. Sunt de acord cu disparitia taximetriei in Romania, ca in alte tari civilizate lucrurile cred ca stau altfel.

  29. Cuoresportivo on November 6th, 2009 10:07 am

    In tarile civilizate te costa o cursa din club pana acasa 15 euro in medie. O cursa de genul Herastrau-13 septembrie poate costa si mai mult.

  30. maniak on November 6th, 2009 10:26 am

    in germania parcarile de taxi de prin centru sunt alcatuite dintr-o banda cu trotuar inalt pe ambele parti, incape o singura masina si stau toti in linie si se pleaca la rand…sa vrei sa iei al doilea taxi si nu ai cum… au acelasi tarif toti ( nici nu scrie pe usa ) , au borsete pline cu bani pentru rest…iti returneaza ultimu cent…nu au aflat de fraza ” n-am rest frate” .
    Odata, mergeam cu un taxi si a raspuns ala la tel..a vorbit 30 sec. dupa care si-a cerut scuze…
    Cand chemam taxi-ul la hotel asteptam in lobby, venea taximetristul inauntru si ne poftea in masina ..
    Asa ca sa nu incepem o comparatie :)
    Am fost acum 2 sapt. 5 zile la Roma, pot spune cu parere de rau ca aia sunt la fel de japcari ca noi :)

  31. The Bimmer on November 6th, 2009 1:13 pm

    In Ro sunt 2 categorii de joburi pentru inculti! Bodiguard sau taximetrist.
    Cel mai mult ma enerveza la taximetristi ca de fiecare data cand am vrut sa iau unul m-am trezit cu un raspuns de genul:”nu merg decat in militari”.Cu alte cuvinte taximetristii din Buc. sunt precum autobuzele au doar anumite trasee ale lor unde merg.

  32. betty on November 6th, 2009 1:24 pm

    In loc sa va exprimati nemultumirile aici fara nicio finalitate, mai bine dati un mail la politie, cu lux de amanunte. Eu am reclamat un taximetrist acum vreun an si a functionat. Nu mai tin minte exact ce mi-a facut (n-a vrut sa porneasca aparatul de taxat, apoi vroia sa-mi ia prea multi bani – ceva de genul). Am acceptat cursa pt ca ploua nasol (aveam masina in service parca), m-am uitat la nr de km si i-am platit exact nr de km * pretul de pe portiera. Pt ca a mai si bombanit ceva, l-am reclamat. I-au retras licenta, am si acum raspunsul de la politie pe mail. Va recomand sa-i reclamati ori de cate ori aveti ocazia, altfel n-o sa se schimbe nimic in bine.

  33. maniak on November 6th, 2009 1:35 pm

    @betty : mi-e greu sa cred ca iau retras licenta ca ai trimis tu un mail. Totul trebuie sa fie bazat pe dovezi sau martori. Daca e asa ma apuc cu Mofo si trimitem mail-uri la politie cu toti taximetristii din bucuresti si terminam balciul …
    P.S. : mi-a placut ca mi-ai acordat prioritate dimineata…ai fost o doamna ( desi l-ai dublat pe ala care astepta si el tot acolo )

  34. betty on November 6th, 2009 1:54 pm

    @maniak
    ? Tot pe valea Oltului? Nu-mi amintesc niciun detaliu niciodata de pe traseul casa – serviciu, e prea dimineata. Decat daca-mi face careva o faza memorabila.

  35. maniak on November 6th, 2009 2:11 pm

    ma gandesc eu la ceva :P

  36. Cuoresportivo on November 6th, 2009 2:26 pm

    Maniak e omniprezent, acum ceva timp era sa ma calce pe mine cu masina acuma se intalneste cu betty.

  37. maniak on November 6th, 2009 2:27 pm

    si cu village m-am gasit odata…dar nu eram cu masina :)

  38. betty on November 6th, 2009 2:32 pm

    @maniak
    Cand te-am lasat sa intri in coloana (ieseai dintr-o curte) nu mi-ai multumit oficial, pe traficul. Cand am cedeaza trecerea si-ti acord prioritate ca altfel n-am incotro, imi multumesti :)

  39. juan demichellys( si din cand in cand An+ =)) ) on November 6th, 2009 4:06 pm

    Ba baiatule,…..tu ai frustrari mari vad.Te enerveaza taximetristii,te enerveaza lumea in general,…..te enerveaza oamenii.Bah baiatule bah,…..parintii tai nu te enerveaza? ce e cu tine,…ce se intampla? Oamenii care spun ce spui tu,….e demonstrata treaba,…..chiar sunt suferinzi.Esti singur,….lepadat de lume,marginalizat de societate,esti certat siu cu tine insuti,……esti………………esti nebun=)).Sa urasti u o meseria,..si automat si oamenii crae-o practica in halul asta,…bai baiatule bai,….trezeste-te la realitate.Tu ce esti pana la urma? sti ce esti? Esti caricatura noastra,..tu te lupti sa gasesti subiecte aici ca sa ne distrezi pe noi.Acum sa n-o scoti ,..ca-s taximetrist,sau mi-s parintii ,….ca nu-i asa.Ahhhh,stiu,..te vei lua de numele meu si de multiplele nick-uri cu care scriu,nu??? Hai ,demonstreaza-mi u mie acum,..ca-s mai nebun decat tine,..ca asta o sa faci,….binenteles cu sclavii aia care-ti iau mereu apararea,si-s total ok cu parerile tale.Haideti copii,..la atac.

  40. MoFo on November 6th, 2009 6:15 pm

    @juan demichellys( si din cand in cand An+ =)) ) …

    O chestie constanta care am observat-o la tine este ca (in afara de faptul ca esti Gigi contra si gramatica limbii romane te cam doboara ….) nu prea pricepi mai nimic. Probabil ca la orele de romana cand se faceau analizele pe text nu prea erai cel mai bun din clasa din moment ce NU PRICEPI nimic dintr-un text fara metafore sau semnificatii ascunse …

    Mai citeste o data textul … si apoi citeste ce ai scris tu … apoi mai citeste inca o data PRIMUL rand scris de mine in text si daca nici atunci nu intelegi despre ce e vorba …. intra cu alt nick si da-ti singur dreptate.

  41. pinguinu nuclear on November 6th, 2009 9:10 pm

    acu ceva timp cumnatul meu a urcat intr-un tazi (primul din linie) in gara de N (timisoara), a salutat si a zis adresa. Raspunsul “- Nu te duc pentru ca citesc ziarul” Al meu cumnatel a ridicat din sprancene, a iesit din taxi si a urcat in urmatorul. Soferul celui de al doilea taxi l-a intrebat de ce nu l-a dus colegul si, cand i-a spus, a pus mana pe statie (erau de la aceeiasi firma) si i-a transmis povestea dispecerei. Cumnatul meu l-a intrebat ce o sa se intample, iar taximetristul i-a zis ca la mai multe abateri respectivul zboara de la firma. Si la cati asteapta sa se faca taximetristi… nici abateri nu se aproba prea multe.

  42. Alexutza CT on November 6th, 2009 11:44 pm

    nici eu nu sufar taximetristii. ma ia cu dureri de stomac din cauza nervilor pe care mi-i provoaca specia asta. nu respecta nicio regula de circulatie si daca le bati obrazul tot ei sunt cu gura mare. de fel dau voie altora sa mi se bage in fata in trafic, dar daca e vorba de un taxi, nici picata cu ceara nu-l las. daca as putea i-as baga pe toti intr-un gang si le-as da foc. de cate ori nu erau sa ma plezneasca taximetristii pentru ca ieseau de pe stradute laturalnice fara sa se asigure sau intrau in giratoriu fara sa le pese ca eu eram deja acolo.

  43. Alexutza CT on November 6th, 2009 11:50 pm

    offtopic
    @sorin: agentii de constatari daune au program pana la 3 la constatari pentru ca de la 3 la 5 sau 6, in functie de caz trebuie sa mearga la sediu si sa opereze in sistem dosarele pe care le-au adunat in ziua respectiva. si da, la constatul amiabil dureaza 45 min de pers pentru ca nu mai intervine politia sa spuna cine e vinovat si cine nu, el trebuie sa intocmeasca hartiile in mod corect astfel incat sa nu poata fi tras la raspundere pentru cine stie ce decizie luata aiurea si apoi sa i se impute lui valoarea facturii de reparatie.
    nu inteleg o chestie: care era faza daca iti repara spoilerul si nu ti-l inlocuia? tot aia e masina si oricum valoarea ii scade de cum iesi din curtea dealer-ului.

  44. Ionut on November 6th, 2009 11:54 pm

    @maniak : greseala pe care am facut-o cand m-am inscris la facultate a fost ca mi-am ales un domeniu pe care il regret acum:limbi straine.Si vazand cum e invatamatul din ziua de azi nu prea mi-a venit sa dau examenul de titularizare.Dupa multe incercari de angajare,si dupa ce m-am lovit mereu de “nu aveti experienta”(de parca toti care termina facultatea au experienta) mi-am dat seama ca singura sansa ramane deocamdata tot sa devin profesor.Iar pana atunci,ca sa nu stau degeaba,am hotarat sa fac taxi.Si te asigur ca si eu sunt scarbit de majoritatea taximetristilor.Sunt inculti,badarani,si cum mai vrei sa le zici.Da nu sunt chiar toti asa.Si sa stii ca nu am trecut prin facultate “ca gasca prin apa”.Am avut in 4 ani doar 3 restante,am luat licenta cu 10,asa ca nu-s chiar un “becali”.

  45. Ionut on November 6th, 2009 11:59 pm

    MoFo,astept niste lamuriri,pe tine chiar te enerveaza toata lumea?Toti care pun mana pe “covrig”?am observat ca ai “un dinte” impotriva tuturor.Daca te-a suparat un taximetrist,poti foarte usor sa ii iei indicativul,si eventual numarul licentei,si sa suni la dispecerat.Te asigur ca va primi suspendare.Si daca ati face toti asa,in loc sa va plangeti si sa-i injurati,sunt sigur ca lucrurile s-ar schimba,si ei ar fi mai amabili. ;)

  46. sorin on November 7th, 2009 12:09 am

    eu nam nimic cu agentii de constatare…e chiar mai bine acum….inainte stateai la politie de 10 ori mai mult…eu am ceva cu carpatica, ca au un singur agent pe bucuresti si se face coada de 20 de persoane intro ghereta asteptand sa li se dea ceea ce e de fapt al lor….ca doar si eu platesc rca, si cel care ma lovit a platit rca….mi se pare normal sa fiu tratat cu respect si ca totul sa se miste repede( cum se misca la alte firme)….
    si intrebi de spoiler…..o piesa cand e lovita nu se mai indreapta asa cum trebuie, si mai ales plasticul niciodata nu o sa arate ca nou, indiferent cat chit pune pe el si indiferent cat talent are tinichigiul….deci merita sa te certi ptr o piesa inlocuita

  47. taxist on November 7th, 2009 8:43 am

    In primul rand nu vreau sa imi apar breasla dar ce parere aveti de soferi care conduc Duminica eu zic k incurca mai mult decat taximetristi traficul ,si nu mai jigniti taximetristi k is cocalari sau alte speci ,asa sa format o imagine va invit sa pracicati o zi taximetrie si atunci sa discutam k e usor sau ganditiva k fara servicili de transport taxi nu ati putea ajunge unde aveti nevoie sau cunoasteti toate adresele din orasul dumnevoastra,

  48. pinguinu nuclear on November 7th, 2009 9:31 am

    @ionut – 3 RESTANTE? tocilarule…. :-) ) Iti sugerez sa nu te faci profesor. Si eu am terminat o facultate prost aleasa (e adevarat, sunt totusi inginer), dar dupa mai putin de 3 ani de lucru ca muncitor am ajuns la birou si lucrez pe un salariu care, ca profesor incepator, l-as face in 3-4 luni si l-as cheltui pe medicamente de cap in 2 saptamani. Sunt multe posturi in multe domenii unde nu trebuie sa ai facultate bine aleasa, ci doar o facultate. Fostul meu sef lucra pe post de responsabil logistica (in firma automotive franceza), stia franceza la perfectie si engleza la nivel mediu, excelul il manca pe paine si castiga vreo 2000 de euroi pe luna. Si avea facultatea de Teologie…

    P.S. – sotia mea lucreaza ca si proiectanta in instalatii (oficial desenatoare – are liceul de constructii) fara sa termine facultatea de instalatii, castiga aproape la fel de bine ca si mine dar… se misca in autocad cum ma misc eu in CounterStrike, si patronul ei i-a spus ca in 8 ani de cand are firma de instalatii nu a avut un om asa de bun la proiectare – si au lucrat vreo 10 ingineri proiectanti pe acolo… totul e sa vrei si sa te orientezi corect…

  49. dirty_birdie on November 7th, 2009 11:11 am

    Bun, de acord…..taximetristii sunt o specie de o nesimtire cum rar vezi. Dar, din punctul meu de vedere exista alta specie de “participanti la trafic” mai rea decat taximetristii. Si anume: soferii de pe dubele alea maricele de marfa (ciocolata, sapun, etc). Ei, astia nu au absolut nicio treaba, nu dau semnal, se baga fara sa se asigure, ca deh se asteapata sa ii protejezi…

  50. dirty_birdie on November 7th, 2009 11:12 am

    De fapt, rectific. Nu se asteapta la nimic, ca nu prea ii duce capul. Pur si simplu actioneaza..

  51. maniak on November 7th, 2009 12:32 pm

    @pinguinu : asta nu e postul in care trebuie sa te lauzi :)
    mai faceti piese de aixam ?

  52. pinguinu nuclear on November 7th, 2009 12:57 pm

    @maniak – am plecat de mult de la Valeo si sper sa nu mai lucrez niciodata in automotive. Totusi e o experienta… si se poate castiga binisor.
    Si nu ma laud invidiosule, :-) incercam sa-i explic lui @ionut ca se poate si cu o facultate nepotrivita. Fara sa fii taximetrist si/sau profesor.

  53. juan demichellys( si din cand in cand An+ =)) ) on November 7th, 2009 2:51 pm

    @mofo. Pace tie ,este ca tine ,nu are rost sa-ti demonstrez ca-i ca mine.Cat despre limba romana,..asta este,..ce sa-i faci,daca atat pot,….atata pot.

  54. tractor on November 7th, 2009 3:05 pm

    Partea buna e ca nu poarta centura de siguranta, deci, cand din vina lor iti taie calea, poti sa i extermini.

  55. maniak on November 9th, 2009 9:35 am

    Faza cu taximetrist : sambata eram pe bucuresti-ploiesti ieseam din oras, trec de semaforul cu aerogarii si e o straduta pe dreapta , sens unic, chiar inainte de aeroport baneasa. De acolo sa iasa un taximetrist. Blocase prima banda, omu vroia sa iasa direct pe a doua. A fortat pana am ajuns bot in bot ( a blocat ambele benzi ) dupa care , vazandu-ma oprit ( fortat ), ia dreapta imediat si isi continua drumul .Ii bag un claxon si ghiciti ce face narodu …. imi arata semnul pacii ” the finger” …. i-am notat si numar si indicativ si firma si tot …azi ii fac reclamatie…sunt curios daca se intampla ceva.

  56. VillageIdiot on November 9th, 2009 11:21 am

    @maniak O sa-i retina degetul pentru interogatoriu’^ ^

  57. Suzuki Kizashi | Traficul.org | Primul site de divertisment Auto on November 9th, 2009 2:00 pm

    [...] toate astea, in timp ce noi discutam despre fotbal vs F1 si “meseria” de taximetrist, Suzuki au facut o [...]

  58. Cocalari on November 9th, 2009 5:19 pm

    salut.
    Imi place blogul tau.
    Am intrat pe blogul tau prin trafic.ro si chiar imi place foarte mult.
    O sa revin pe el succes in continuare.

  59. nEoS on November 9th, 2009 11:04 pm

    unii taximetristi au migrat la sofatul pe microbuze si transport international de persoane. deci aia sunt cei mai idioti , au 30 de persoane in masina si fac niste chestii de ramai tampit.
    mergeam pe la unirii , trec prin fata pe la “mec” , si trec intersectia ca sa ajung la romana . eram pe banda I , imi tinea frumos banda mea si unul care transporta persoane , se baga pe banga mea , ma baga intr-o parcare si un frana brusc ca era sa intru in parapet si o masina . o calc pana la podea , il prind , il claxonez ii zic ca e idiot si nu se uita si el cu oamenii in masina arata muje , in acel moment am incercat sa ii fac poza la numar si sa ii fac reclamatie.

  60. An+ on November 10th, 2009 10:27 pm

    @ nEos .Baiatule,……ce crezi ca-l durea pe ala undeva ca-i faceai u reclamatie? Cum demonstrai ca-ti arata ce-ti arata? Omul poate demonstra ca se uita la deget,si-n acelasi timp ,i-ai fc tu poza.Scrie undeva ca-i interzis a te uita la deget? Intr-un fel,gandesti bine,…..puteam fi noi sau avea cunostinte in microbuzul ala,….dar nu poti demonstra si nu poti sa-i faci nimic,oricat ai reclama si oriunde

  61. Catalin on November 11th, 2009 12:55 am

    Cool taximetristi, my kinda thing……………
    Fratilor nu vreau sa-mi dau cu parerea despre cum si cat de bine circula aceasta specie de indivizi pentru ca acest aspect a fost acoperit cu succes si acuratete de 99% de majoritatea dintre voi………..
    Eu as ataca problema dintr-un alt unghi si anume :
    In fata locuintei mele se afla in toata splendoarea o statie de taximetre, da o statie cu 10 locuri de taximetre ………………
    Nu vreau sa va plictisesc cu nenumaratele discutii de dimineata sau de seara pe care le am cu ei ca nu pot intra sau iesi din garaj normal pentru simplu fapt ca nu-si muta masina ci vreau sa va spun ca de 6 luni de zile aud doar si numai MANELE si mai nou Puya insa 99% din timp manele. . . . Da este adevarat vorbesc cu sotiile/ prietenele cu ‘Fa” nu mai stiu ce culoare are asfaltul din fata casei din cauza covorului de coji de seminte, iar dimineata pe la 5 daca nu urla statia care este data la maxim ptr ca toti 10 – 15 sunt la colt la barfa cu geamurile lasate atunci cu siguranta unul dintre ei are foarte multi “dusmani, bani femei si greutati”sau ce mai contin minunatele slagare numite “manele”.

    P.S. cine imi poate spune carei institutii ar trebui sa ma adresez pentru mutarea gradinii zoologice din dreptul locuintei mele ?!?

  62. mettal86 on November 12th, 2009 12:55 pm

    mie imi plac foarte mult taxmietristii care:

    1.nu asculta manele
    2.nu fumeaza in masina
    3.nu parcheaza pe colturile la cele mai aglomerate interesectii
    4.daca tu lasi o masina de pe straduta laturalnica iar el este in spatele acelei masini automat se baga si el, si face cu mana “merci”, de parca tu de fapt pe el ai vrut sa il lasi si by the way l-ai lasat si pe ala din fata lui. imi plac cei care NU fac asa
    5.au intotdeauna rest, chiar si cu virgula
    6.nu vorbesc le telefon in timp ce merg
    7. schimba benzile regulamentar, semnalizand din timp astfel ca si ceilalti participanti la trafic sa observe intentia lui
    8.care merg in orice directie si daca trebuie sa intoarca masina, pornesc aparatul numai dupa ce au intors masina (o chestie de principiu, nu e vorba de 20 de bani)
    8.care nu iti povestesc cat de grea este meseria lor
    9.care arata bine, sunt barbiereti, tunsi, curati, imbracati frumos (adica nu “trening”), amabili
    10. care pe timp de ploaie sau noapte merg si la destinatii mai apropiate de 15 lei, fara sa rotunjeasca

    =================
    astia chiar imi plac. si poate o sa va surprinda, dar am intalnit vreo 5-6 din astia (si nu merg des cu taxiul, deci un procent maricel)
    asa ca eu sunt optimist si nu vreau sa dispara taximetria ci doar dobitocii (vreo 90%) care fac meseria de ras.(in alte parti asta e chiar o meserie)

  63. The Bimmer on November 12th, 2009 2:13 pm

    Or mai exista si exceptii…

  64. Bogdan Parcalab on November 19th, 2009 1:08 pm

    Bine gandit dom’le. Iti dai seama ce usor ar fi pentru noi restul soferilor. :)

  65. Alexandra on November 19th, 2009 5:47 pm

    E adevarat ca oricine poate sa conduca o masina daca este nevoit, precum este adevarat si faptul ca nu ai nevoie de studii superioare pentru asta. Cu toate astea prin Bucuresti cel putin cred ca nu e deloc usor. Eu ador sa conduc (si nu am exagerat cu nimic in alegerea cuvintelor) si ma simt in apele mele la orice ora in Bucuresti, dar dupa doua ore de stat in trafic imi cam piere cheful, cum sunt convinsa ca piere oricui. A sta 8+ ore in trafic in orasul asta si a fi nevoit sa ajungi in anumite locuri “la timp” chiar nu mi se pare usor, pentru ca la oboseala si la nervi toti facem greseli in trafic. Come on, admit it, cine n-a taiat fata cuiva, cine n-a schimbat banda fara sa semnalizeze si cine nu s-a incadrat pe banda pentru dreapta cu toate ca mergea inainte? Chiar si numai din greseala.

    Asta nu inseamna ca taximetristii nu sunt responsabili pentru modul in care conduc – in definitiv nu ii obliga nimeni sa presteze aceasta meserie si nu alta. Vroiam doar sa spun ca ii inteleg si multi dintre noi daca am fi pusi in situatia sa facem taximetrie, am ajunge in scurt timp sa conducem la fel – sau ne-am da demisia.

  66. tizu on November 19th, 2009 9:32 pm

    hmmm. As putea zice atat de mult despre subiectul asta .. hai sa va pun o intrebare de baraj : cu ce e diferit un om(femeie,barbat ,tanar, batran..etc) care isi castiga existenta din covrig(cum ii place posesorului de permis cat b din romania ca ii spuna) fatza de un avocat, manager, firzer, macelar, doctor( si orice altceva) care la fel foloseste un autovehicul ca sa se deplaseze de la munca-acasa-sau oriunde altceva, si care face aceleasi sau poate si mai multe magarii in trafic, de la depasiri pana la treceri pe rosu , schimbari de banda fara semnalizare…etc? Daca e sa fac o analogie la articolul de mai sus, ar trebui exterminati si respectivii cu meserii ” nobile” .
    Ca sa v-o spun pe aia dreapta: nu stiti nimik despre meseria aceasta, cei care nu au practicat-o nu ar trebui sa isi dea cu parerea in necunostinta din cauza. Ma argumentez cu urmatoarele: am avut placerea sa practic aceasta meseria “murdara” intr-o tara civilizata , pentru a-mi obtine licenta am facut mai multa scoala intr-o luna jumate decat am facut intr-un colegiu din romania , am deservit oameni de toate culorile fara sa am vreo problema cu asta .si chiar m-am simtit om!
    Cum vad eu de fapt lucrurile: problemele noastre, ala mele si ale voastre incep odata ce ne desteptam pe pamant natal sau ne intoarcem din peripetiile care le avem unii si altii peste granitile tarii, si ne intoarcem acasa , cum ne place sa zicem .Aici e cancerul, in interiorul granitelor, aici e boala si suntem toti suntem vinovati, astia suntem , asa ne e felul si natia, ne pricepem la tot si toate, ne-am kill-arii oricand aproapele fara nici o urma de sovaiala.
    Romani, invatati sa vorbiti cand chiar aveti ceva de zis!!!!

  67. yo on November 24th, 2009 9:56 am

    multi ganditori de aici care si-au lasat dejectiile sa citim noi astia ce mai vizitam netu,ar trebui impuscati……scurt.

  68. bisisica on December 25th, 2009 12:14 am

    E o replica care imi creste tensiunea instant “- Daca asa vrea clientul” ..ma lovise intr-o zi o idee…ma sui in taxi…imi dau jos nadragii…sa vada daca taximetristul este cu adevarat dedicat satisfacerii cerintelor clientului

  69. oarecare on December 29th, 2009 9:46 pm

    oare voi ganditi mai desteptilor care santeti destepti si capabili de orice, avocati handicapati s-au contabili libidinosi s-au mai stiu eu ce, vedeti-va barna din ochii vostri si vb pe urma, mie unu mi-ar fi rusine sa vb cum vb voi sincer, niste frustrati.

  70. Colantare auto | Traficul.org on May 18th, 2010 8:39 pm

    [...] … colantarea auto a fost folosita de taximetristi pentru a-si face masinile galbene. De ce ar face asta si nu ar cumpara masina direct galbena [...]

  71. Ioan on May 25th, 2010 10:21 am

    sunt de acord, nu este o meserie, este un serviciu. nu o sa dispara.

  72. CTX on May 25th, 2010 11:17 am

    @Colantare auto | Traficul.org – cel mai simple raspunsuri:
    1. – au deja masinile
    2. – cumpara masinile la pachet din germania si nu au de ales culoarea – in cazul firmelor
    3. – cand vinzi o masina galbena cumparatorul is pune problema: A fost pe taxi?

  73. tizu on May 27th, 2010 10:03 am

    hmmm…. cineva mai sus zicea bine, autorul postului pare sa fie deranjat si cand bea apa plata. Domnul atot cunoscator care stai , da-mi voi sa te citez, “in cur” in masina cat stai tu pe zi: totul porneste de la educatie si respect pentru partenerul de trafic. Am avut sansa sa practic meseria de taximetrist in Chicago, si da-mi voie sa-ti spun ca nu orice poate practica aceasta meserie. Acum vei spune , ej..in America..eu vorbesc de Romania… retine esentialul, NU ORICE POATE PRACTICA ACEASTA MESERIE. Pe langa calitatile si cunostintele necesare , trebuie sa fii manierat , tu in fond oferi un serviciu celui pe care il transporti , trebuie sa ai un vocabular stufos pentru a putea face fata unei conversatii cu pasagerul, trebuie sa te duca mintea ca sa facii bani mai multi , in timp mai scurt, cu minim efort. Cand pasagerul coboara la destinatie cu zambatul pe buze, lasa bacsis consistent si iti multumese, SATISFACTIA E PE MASURA. Dar tu ai iti poti da seama, nu ai cum, tu vrei sa ajungi primul acasa de la servici, tie t-i se inrosesc ochii cand vezi un obstacol in cale(tind sa cred ca te deranjeaza traficul in general , un doar cabb-urile galbene). Din experienta ma repet ,totul tine de mentalitate, tu esti unul din cei care sa incapatineaza sa nu si-o schimbe. Pot sa-ti spun ca in SUA se sofeaza diferit decat in Romania, au drumuri care permit celor care merg incet sa stea pe margine, in orase se merge predominant pe bulevarde de 3-4 benzi care permit un trafic civilizat, la capitolul acesta nu depinde de noi, dar daca fiecare am pune un strop de bun simt in trafic sunt sigur ca ar fi o lume mai placuta . Da-mi voie sa te contrazic din nou in incheiere si sa-ti recomand ceva: schimba-ti omule mentalitatea sau vinde-ti masina si circula cu taxiul!!! Salutari cabb-istilor care inca practica meseria

Ai ceva de spus?